Een must-see bedrijfsbezoek voor B2B én B2C marketeers die duurzame uitdagingen graag omzetten in groei.

Ga je mee op bezoek bij Koninklijke Auping op 24 september 2015? Dan leiden we je rond door de spiksplinternieuwe productielocatie en kantoor in Deventer. Duurzaam gebouwd, aangenaam om in te werken en waar Auping bedden op bestelling maakt volgens LEAN principes. En dat sneller en nog duurzamer doet dan voorheen.

Afbeeldingsresultaat voor logo auping

Bedrijfsbezoek Auping

 

Vanuit de ‘Why’ wordt gebouwd aan de pijlers voor een ambitieuze groei:

  • ‘Auping gelooft dat een gezond en energiek leven begint met een goede nachtrust. Het uitgangspunt is dat goed slapen altijd nóg beter kan. Daarom werken we bij Auping elke dag weer met passie en nieuwsgierigheid aan het ultieme slaapcomfort van morgen. Een duurzame relatie met onze omgeving, het milieu en het individu is daar wat ons betreft onlosmakelijk mee verbonden’ .
  • ‘Dit doen we samen met onze teams, retail partners, stakeholders en leveranciers, waarbij we van elkaar leren, elkaar inspireren en motiveren. Dat is de transparantie waar wij voor kiezen’.

We gaan in gesprek met elkaar over de consequenties daarvan voor partners en leveranciers. Wat verwacht Auping bijvoorbeeld van haar leveranciers zoals Kvadrat? Een strategische samenwerkingspartner geselecteerd op hun duurzame visie en productinnovaties.

En natuurlijk luisteren we naar de uitdagingen van Auping om nieuwe markten aan te spreken in een stevige concurrentieveld. Is het dan een voor- of een nadeel dat Auping internationaal klinkt? Welke kanaalkeuze maakt Auping, in distributie en communicatie? En hoe maakt de samenwerking met de KNHB en Jan Taminiau daarin het verschil?

Auping fabriek

Kijkje in de fabriek van Auping

Kortom: een bedrijfsbezoek dat je verder brengt.

Programma
14.00 uur

Ontvangst bij de Heritage Wall, met overzicht van Auping Geschiedenis van 1888 tot en met vandaag
14.30 uur

Start Rondleiding

  • Welkom door NIMA Expertiseplatform; een initiatief van NIMA Wereldmarketeers in samenwerking met NIMA B2B en NIMA Regio Oost
  • Rondleiding door de productie locatie met uitleg op snel en klantgericht produceren en vanuit duurzame keuzes, voor mens en milieu.

16.00 uur Pauze

16.15 uur Start Wereldcafé

  • Inleiding door Margriet van Zijl, Directeur Marketing & Innovation Auping
  • In gesprek met elkaar over de relevantie voor partners in de duurzame productieketen; voor elkaar en voor de consument.

17.30 uur afronding

Organisatie
Dit bedrijfsbezoek is een initiatief van NIMA Wereldmarketeers in samenwerking met NIMA B2B en NIMA Regio Oost.

 

Meld je nu hier aan voor dit bijzondere bedrijfsbezoek.

Tags:, , , , , , , , ,